Sabiranje do 20 - aktivna nastava
U uvodnom dijelu, ucenike podijeliti u heterogene grupe - svaka grupa po 5 ucenika. Podijeliti koverte po grupama.
U svakoj koverti se nalazi pet listica raznih boja, a na svakom listicu po jedan zadatak. Prvi zadatak je najlaksi, a peti najtezi.
Zadaci :
1. Izracunaj zbir brojeva 6 i 3. - zuti listic
2. Zoran ima 5 klikera i dobio je jos 8. Koliko klikera sada ima? - plavi listic
3. Zbiru brojeva 7 i 8 dodaj broj 4. Koji broj si dobio? - crveni listic
4. Ana ima 9 snalica, a njena sestra za 2 vise. Koliko snalica imaju zajedno? - zeleni listic
5. Colokada kosta 2 KM , a banana 1KM vise. Mira je kupila bananu i dvije cokolade. Koliko novca je potrosila? - Ljubicasti listic
Ucenici, u okviru grupe, sami odredjuju koce raditi koji zadatak. (Ucitelj pomaze, ako ne mogu sami da odluce). Svaki ucenik samostalno radi svoj zadatak.
Ovaj dio traje oko 5 - 10 minuta.
Sada formirati nove grupe, po boji listica. Svi ucenici sa istom bojom formiraju jednu grupu. Svi imaju isti zadatak, a trebalo bi i rjesenja da budu ista. U okviru svoje grupe, uporedjuju rezultate, dogovaraju se, biraju tacno rjesenje i predstavnik grupe ce zadatak raditi pred tablom.
I ovaj dio traje oko 5 - 10 minuta.
Ucitelj cita zadatke redom, a predstavnik grupe izlazi pred tablu i rjesava zadatak. Dajemo objasnjenje, analizu zadatka. Po zavrsetku, ucenici zapisuju zadatke u sveske i prepisuju rjesenja sa table.
Zavrsni dio - Ucenici iznose svoje misljenje o casu i nacinu rada!
U uvodnom dijelu, ucenike podijeliti u heterogene grupe - svaka grupa po 5 ucenika. Podijeliti koverte po grupama.
U svakoj koverti se nalazi pet listica raznih boja, a na svakom listicu po jedan zadatak. Prvi zadatak je najlaksi, a peti najtezi.
Zadaci :
1. Izracunaj zbir brojeva 6 i 3. - zuti listic
2. Zoran ima 5 klikera i dobio je jos 8. Koliko klikera sada ima? - plavi listic
3. Zbiru brojeva 7 i 8 dodaj broj 4. Koji broj si dobio? - crveni listic
4. Ana ima 9 snalica, a njena sestra za 2 vise. Koliko snalica imaju zajedno? - zeleni listic
5. Colokada kosta 2 KM , a banana 1KM vise. Mira je kupila bananu i dvije cokolade. Koliko novca je potrosila? - Ljubicasti listic
Ucenici, u okviru grupe, sami odredjuju koce raditi koji zadatak. (Ucitelj pomaze, ako ne mogu sami da odluce). Svaki ucenik samostalno radi svoj zadatak.
Ovaj dio traje oko 5 - 10 minuta.
Sada formirati nove grupe, po boji listica. Svi ucenici sa istom bojom formiraju jednu grupu. Svi imaju isti zadatak, a trebalo bi i rjesenja da budu ista. U okviru svoje grupe, uporedjuju rezultate, dogovaraju se, biraju tacno rjesenje i predstavnik grupe ce zadatak raditi pred tablom.
I ovaj dio traje oko 5 - 10 minuta.
Ucitelj cita zadatke redom, a predstavnik grupe izlazi pred tablu i rjesava zadatak. Dajemo objasnjenje, analizu zadatka. Po zavrsetku, ucenici zapisuju zadatke u sveske i prepisuju rjesenja sa table.
Zavrsni dio - Ucenici iznose svoje misljenje o casu i nacinu rada!